КЕРІВНИКАМ ГУРТКІВ

 

              КАРТА ОСОБИСТОГО ЗРОСТАННЯ ПЕДАГОГА

 

 

Навчальний (календарний) рік_______________________________________

Прізвище, ім’я, по батькові _________________________________________

Назва гуртка______________________________________________________

Тема (проблема) самоосвіти_________________________________________

_________________________________________________________________

Кількість років роботи над проблемою _________________________________________________________________

Самооцінка професійної підготовки (за 12-бальною шкалою):

         змісту роботи гуртка ____________________________________________________________

         планування ____________________________________________________________

         методики викладання ____________________________________________________________

         педагогіки___________________________________________________

         психології___________________________________________________

Опрацьована література ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 Виступи і доповіді (на педраді, НМР, методоб’єднаннях, конференціях):

-          теоретичні викладки ____________________________________________________________

 з досвіду роботи ____________________________________________________________________________________________________________________________________

Участь у методичних заходах __________________________________________________________________________________________________________________________________

Відвідування відкритих занять, виховних і масових заходів ____________________________________________________________________________________________________________________________________

Вивчення ППД _________________________________________________________________

Участь у роботі обласних методичних заходів___________________________________________________________

 

Громадська діяльність _________________________________________________________________

 

Результати роботи:

         результати атестації ____________________________________________________________

         оприлюднення свого досвіду ____________________________________________________________

         участь вихованців у обласних заходах ____________________________________________________________

____________________________________________________________

         участь вихованців у Всеукраїнських заходах ____________________________________________________________

         особиста науково-дослідницька робота ____________________________________________________________

Пропозиції щодо організації науково-методичної роботи на наступний рік

_____________________________________________________________

_________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Дата ____________________                          Підпис  _____________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРЕЛІК

ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ

                  КЕРІВНИКА  ГУРТКА  (ТВОРЧОГО  ОБ’ЄДНАННЯ)

 

1.       Професійні знання (знання основ педагогіки, психології; знання основних напрямів і змісту позашкільної освіти; знання методики і технології гурткової роботи).

2.       Знання закономірностей психічного розвитку дитини в різні вікові періоди, методів вивчення особистості, дитячого колективу.

3.       Наявність умінь прогнозувати розвиток особистості дитини, дитячого колективу на діагностичній основі.

4.       Володіння сучасними педагогічними технологіями.

5.       Здатність до творчій діяльності.

6.       Демократичний стиль роботи.

7.       Висока комунікативна культура.

8.       Здатність змінюватися, упроваджувати нововведення.

9.       Здатність ефективно працювати в команді.

10.  Наявність рефлексивної культури.

11.  Любов до дітей.

12.  Вміння будувати взаємодію з учнями з позиції безумовного прийняття дитини, толерантності.

13.  Володіння здібностями до рефлексії своїх індивідуальних особливостей і своїх професійних можливостей.

14.  Професійна майстерність.

15.  Професійна компетентність.