Ц
І Л І (мета),
з
якими адміністрація та методисти закладу можуть відвідувати
заняття
гуртків:
1. Контроль
відвідування занять гуртківцями.
2. Перевірка
виконання навчально-тематичного плану гуртка.
3. Перевірка
професійної готовності до роботи з дітьми в умовах позашкільного закладу та
надання методичної допомогу новоприбулому або малодосвідченому педагогу –
керівнику гуртка.
4. Ознайомлення
з умовами роботи гуртка (на філіалі).
5. Контроль
ведення гурткової документації.
6. Ознайомлення
зі станом підготовки команди (від гуртка) до участі у (обласних,
Всеукраїнських) змаганнях .
7. Перевірка
усунення попередніх зауважень.
8. Вивчення
системи роботи керівника гуртка (відвідування декількох занять) з
метою рекомендації його досвіду до запровадження в інших гуртках.
9. Перевірка
дотримання техніки безпеки (санітарно-гігієнічних умов, протипожежної безпеки,
електробезпеки тощо) в гуртку.
10. Збір даних (з
певної теми) для підготовки і проведення засідання педагогічної ради.
11. Перевірка
методики проведення занять ( з урахуванням особливостей напряму роботи гуртка).
12. Вивчення
результативності проведених масових заходів (участі в них).
13. Перевірка стану
набору дітей у гуртки.
14. Виявлення причин
відсутності оригінальних дитячих задумів і засилля традиційних копій на
виставках технічної ( і художньої ) творчості.
15. З’ясування
причин частих пропусків занять у гуртку та надання допомоги керівникові
гуртка.
16. Вивчення стилю
роботи керівника гуртка із підлітками, які вимагають до себе особливої
педагогічної уваги.
17. Ознайомлення з
організацією пізнавальної діяльності на занятті гуртка.
Формулювання цілей може
бути й іншим. Головне ж завдання контролю – удосконалення на основі глибокого
педагогічного аналізу всього навчально-виховного процесу, а також подання
допомоги педагогам в їхньому професійному
зростанні.
ПАМ’ЯТКА
З ВИВЧЕННЯ СТАНУ
ГУРТКОВОЇ РОБОТИ
1.Як спланована робота гуртка?
2.Науковість проведеної роботи.
3.Яким способом реалізуються
навчальні, розвивальні та виховні цілі?
4.Які практичні вміння набули учні?
5.Активність і цікавість учнів на
занятті гуртка.
6.Ефективність форм і методів роботи
з теми заняття.
7.Розширення та поглиблення знань
учнів. Опора на знання, яких набули учні на уроках.
Зацікавленість учнів темою заняття.
8.Підготовленість учнів і педагога
до заняття. Підготовка робочих місць до заняття.
9.Обладнання заняття.
10.Відвідування учнями заняття.
11.Санітарно-гігієнічні та
побутові умови для заняття, дотримання техніки безпеки.
12.Дотримання структури заняття.
13.Органи самоврядування гуртка та
їх допомога керівникові гуртка.
14.Своєчасність і результативність
проведення занять гуртка.
15.Результативність роботи гуртка.