КЕРІВНИКАМ ГУРТКІВ

 

Ц І Л І  (мета),

з якими адміністрація та методисти закладу можуть  відвідувати

заняття гуртків:

 

1.      Контроль відвідування занять гуртківцями.

2.      Перевірка виконання навчально-тематичного плану гуртка.

3.      Перевірка професійної готовності до роботи з дітьми в умовах позашкільного закладу та надання методичної допомогу новоприбулому або малодосвідченому педагогу – керівнику гуртка.

4.      Ознайомлення з умовами роботи гуртка  (на філіалі).

5.      Контроль ведення гурткової документації.

6.      Ознайомлення зі станом підготовки команди (від гуртка) до участі у (обласних, Всеукраїнських) змаганнях .

7.      Перевірка усунення  попередніх зауважень.

8.      Вивчення системи роботи керівника гуртка (відвідування декількох занять)  з метою рекомендації його досвіду до запровадження в інших гуртках.

9.      Перевірка дотримання техніки безпеки (санітарно-гігієнічних умов, протипожежної безпеки, електробезпеки тощо) в гуртку.

10.   Збір даних (з певної теми) для підготовки і проведення засідання педагогічної ради.

11.   Перевірка методики проведення занять ( з урахуванням особливостей напряму роботи гуртка).

12.   Вивчення результативності проведених масових заходів (участі в них).

13.   Перевірка стану набору дітей у гуртки.

14.   Виявлення причин відсутності оригінальних дитячих задумів і засилля традиційних копій на виставках технічної ( і художньої )  творчості.

15.   З’ясування причин частих пропусків занять у гуртку та надання допомоги керівникові гуртка.  

16.   Вивчення стилю роботи керівника гуртка із підлітками, які вимагають до себе особливої педагогічної уваги.

17.   Ознайомлення з організацією пізнавальної діяльності на занятті гуртка.

 

      Формулювання цілей  може бути й іншим.  Головне ж завдання контролю – удосконалення на основі глибокого педагогічного аналізу всього навчально-виховного процесу, а також подання  допомоги педагогам в їхньому професійному зростанні.                                

 

 

 

ПАМ’ЯТКА 
З ВИВЧЕННЯ СТАНУ
ГУРТКОВОЇ        РОБОТИ

 

1.Як спланована робота гуртка?

2.Науковість проведеної роботи.

3.Яким способом реалізуються навчальні, розвивальні та виховні цілі?

4.Які практичні вміння набули учні?

5.Активність і цікавість учнів на занятті гуртка.

6.Ефективність форм і методів роботи з теми заняття.

7.Розширення та поглиблення знань учнів. Опора на знання, яких набули учні    на уроках. Зацікавленість учнів темою заняття.

8.Підготовленість учнів і педагога до заняття. Підготовка робочих місць до заняття.

9.Обладнання заняття.

10.Відвідування учнями заняття.

11.Санітарно-гігієнічні та  побутові умови для заняття, дотримання техніки безпеки.

12.Дотримання структури заняття.

13.Органи самоврядування гуртка та їх допомога керівникові гуртка.

14.Своєчасність і результативність проведення занять гуртка.

15.Результативність роботи гуртка.