КЕРІВНИКАМ ГУРТКІВ

 

Аналіз гурткового заняття

Гурток ______________________________________________Дата ___________________ Тема:________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ Мета заняття: навчальна, виховна, розвивальна _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ Обладнання (використання наочних і технічних засобів навчання)____________________ _____________________________________________________________________________ Якість підготовки до нього педагога______________________________________________ Кількість вихованців гуртка. Наявність плану-конспекту.Підготовленість дітей до заняття. Відвідування занять _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ Зміст заняття – його науковість, зв’язок з життям, практикою. _____________________________________________________________________________ Здобування нових знань або їх поглиблення, закріплення умінь і навичок у ході заняття._____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 Виховна сторона заняття. Виховання через зміст заняття, через методи і організацію. Обстановка на заняттях___________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ Ставлення вихованців до занять у гуртку, їх поведінка, інтерес, активність, дисциплінованість_____________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ Методи вивчення занять у гуртку. Обсяг і рівень самостійної роботи _________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ Результативність занять: вплив заняття на удосконалення якості знань, умінь і навичок вихованців, на культуру їх мовлення__________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ Рекомендації_________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 АНАЛІЗ ЗАНЯТТЯ ГУРТКА

Гурток ___________________________________________________________

Керівник_________________________________________________________

«     »_____________20___р.       Час проведення заняття__________________

Місце проведення__________________________________________________

Кількість гуртківців: на занятті__________ за списком __________________

Тема заняття______________________________________________________

_________________________________________________________________

Мета відвідування_________________________________________________

_________________________________________________________________

з/п

Пункт аналізу

 

оцінка

1

2

3

4

5

1.

Готовність приміщення, наявність необхідного обладнання, використання наочних посібників і сучасних засобів навчання

 

 

 

 

 

2.

Своєчасність початку занять, дотримання вимог до зовнішнього вигляду гуртківців.

 

 

 

 

 

3.

Зовнішній вигляд керівника гуртка, тон звернення, дотримання норм літературної вимови, ступінь емоційності

 

 

 

 

 

4

Визначення мети заняття, доведення її до дітей, запровадження мобілізуючого початку заняття

 

 

 

 

 

5.

Відповідність теми заняття його змісту, зв’язок із попередньою темою, наступність.

 

 

 

 

 

6.

Виховна спрямованість, використання методів виховного впливу на гуртківців. Виховна, розвивальна та профорієнтаційна робота на занятті.

 

 

 

 

 

7.

Наукова достовірність матеріалу, використання сучасних досягнень науки, мистецтва, зв’язок із подіями сьогодення.

 

 

 

 

 

8.

Різноманітність прийомів навчання на занятті

 

 

 

 

 

9.

Активність гуртківців у процесі заняття, використання ігрових форм. Розвиток допитливості, творчості, навичок самостійного мислення.

 

 

 

 

 

10.

Закріплення здобутих знань, вироблення вмінь та навичок відповідно до профілю гуртка. Повторення пройденого матеріалу.