Аналіз
гурткового заняття
Гурток
______________________________________________Дата ___________________
Тема:________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ Мета заняття: навчальна, виховна,
розвивальна
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ Обладнання (використання наочних і
технічних засобів навчання)____________________
_____________________________________________________________________________ Якість підготовки до нього
педагога______________________________________________ Кількість вихованців
гуртка. Наявність плану-конспекту.Підготовленість дітей до заняття. Відвідування занять _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Зміст заняття – його науковість, зв’язок з життям, практикою. _____________________________________________________________________________
Здобування нових знань або їх поглиблення, закріплення умінь і навичок у ході
заняття._____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Виховна
сторона заняття. Виховання через зміст заняття, через методи і організацію.
Обстановка на заняттях___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Ставлення вихованців
до занять у гуртку, їх поведінка, інтерес, активність,
дисциплінованість_____________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Методи вивчення занять у гуртку. Обсяг і рівень самостійної роботи _________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Результативність занять: вплив заняття
на удосконалення якості знань, умінь і навичок вихованців, на культуру їх
мовлення__________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Рекомендації_________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
АНАЛІЗ ЗАНЯТТЯ ГУРТКА
Гурток
___________________________________________________________
Керівник_________________________________________________________
« »_____________20___р. Час проведення заняття__________________
Місце
проведення__________________________________________________
Кількість
гуртківців: на занятті__________ за списком __________________
Тема
заняття______________________________________________________
_________________________________________________________________
Мета
відвідування_________________________________________________
_________________________________________________________________
№ з/п |
Пункт аналізу |
оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
1. |
Готовність приміщення, наявність необхідного обладнання, використання
наочних посібників і сучасних засобів навчання |
|
|
|
|
|
2. |
Своєчасність початку занять, дотримання вимог до зовнішнього вигляду
гуртківців. |
|
|
|
|
|
3. |
Зовнішній вигляд керівника гуртка, тон звернення, дотримання норм
літературної вимови, ступінь емоційності |
|
|
|
|
|
4 |
Визначення мети заняття, доведення її до дітей, запровадження
мобілізуючого початку заняття |
|
|
|
|
|
5. |
Відповідність теми заняття його змісту, зв’язок із попередньою темою, наступність. |
|
|
|
|
|
6. |
Виховна спрямованість, використання методів виховного впливу на
гуртківців. Виховна, розвивальна та профорієнтаційна робота на занятті. |
|
|
|
|
|
7. |
Наукова достовірність матеріалу, використання сучасних досягнень науки,
мистецтва, зв’язок із подіями сьогодення. |
|
|
|
|
|
8. |
Різноманітність прийомів навчання на занятті |
|
|
|
|
|
9. |
Активність гуртківців у процесі заняття, використання ігрових форм.
Розвиток допитливості, творчості, навичок самостійного мислення. |
|
|
|
|
|
10. |
Закріплення здобутих знань, вироблення вмінь та навичок відповідно до
профілю гуртка. Повторення пройденого матеріалу. |
|
|
|
|
|