ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ КЕРІВНИКА ГУРТКА
(ТВОРЧОГО
ОБ’ЄДНАННЯ)
1. Забезпечення
атмосфери безпеки в дитячому колективі, комфортних умов для навчання та
виховання дітей, сприятливого морально-психологічного клімату в гуртку
(творчому об’єднанні).
2. Організація
різноманітної творчої та суспільно значущої діяльності вихованців у гуртку,
створення умов для успішного самоствердження кожного вихованця в суспільно
корисній діяльності.
3. Збереження
контингенту вихованців упродовж терміну навчання.
4. Стимулювання
та підтримка творчого розвитку обдарованих дітей.
5. Здійснення
індивідуальної педагогічної підтримки вихованців.
6. Організація
педагогічного супроводу учня в навчанні за індивідуальною освітньою
траєкторією.
7. Забезпечення
педагогічно обґрунтованого вибору форм, засобів і методів навчання та виховання
учнів.
8. Організація
допрофільної підготовки учнів, сприяння формуванню в них стійких
професійних інтересів.
9. Організація
участі вихованців у фестивалях, творчих конкурсах, проектній,
науково-дослідницькій діяльності.
10. Підтримка
дітей, які мають відхилення в поведінці.
11. Організація
роботи з батьками, залучення батьків до надання допомоги в розвитку учнів.
12. Створення
дружнього до дитини виховного середовища (згуртування колективу, включення
вихованців у різні види соціальної практики, розвиток учнівського
самоврядування).
13. Налагодження
зв’язків та залучення ресурсів партнерських організацій.
14. Створення
позитивного іміджу гуртка (творчого об’єднання).
Організаційна |
Організація життєдіяльності дитячого колективу,
індивідуальної роботи з вихованцями. |
Дослідно-діагностична |
Здійснення моніторингових досліджень розвитку особистості вихованців,
дитячого колективу, навчально-виховного процесу. |
Аналітична |
Планування та організація навчально-виховної роботи на
основі вивчення і врахування потреб, інтересів, переконань, ціннісних
орієнтацій, мотивів, установок дитини, міжособистісних стосунків у
колективі. |
Прогностично-проектна |
Аналіз стану та тенденцій життєдіяльності творчого
об’єднання, визначення цілей та завдань, шляхів та засобів її оптимізації,
проектування, програмування та планування заходів з розвитку життєвої
компетентності, життєстійкості та життєздатності вихованців. |
Навчально-виховна |
Проведення навчально-виховної роботи, передача знань,
умінь і навичок життєтворчості, розвитку життєвої компетентності. |
Корекційна |
Виправлення в учнів негативних якостей та рис, асоціальних
паттернів поведінки. |
Профілактична |
Попередження виникнення та поширення серед вихованців
негативних соціальних явищ (тютюнопаління, алкоголізм, наркоманія,
правопорушення, негативна підліткова субкультура тощо). |
Інформаційна |
Проведення інформаційно-освітньої роботи в дитячому
колективі. |
Представницька |
Представлення інтересів творчого об’єднання в органах
державно-громадського управління навчальним закладом. |
Психотерапевтична |
Попередження стресових ситуацій, конфліктів, створення,
позитивного емоційно-комунікативного простору для вихованців. |
Координаційна |
Організація системи зовнішніх зв’язків творчого
об’єднання, необхідних для його ефективної роботи. Координація діяльності
співпраці з батьками, з партнерами. |
Захисна |
Захист прав, інтересів вихованців. |