КЕРІВНИКАМ ГУРТКІВ

 

                    ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ КЕРІВНИКА ГУРТКА

(ТВОРЧОГО ОБ’ЄДНАННЯ)

 

1.   Забезпечення атмосфери безпеки в дитячому колективі, комфортних умов для навчання та виховання дітей, сприятливого морально-психологічного клімату в гуртку (творчому об’єднанні).

2.   Організація різноманітної творчої та суспільно значущої діяльності вихованців у гуртку, створення умов для успішного самоствердження кожного вихованця в суспільно корисній діяльності.

3.   Збереження контингенту вихованців упродовж терміну навчання.

4.   Стимулювання та підтримка творчого розвитку обдарованих дітей.

5.   Здійснення індивідуальної педагогічної підтримки вихованців.

6.   Організація педагогічного супроводу учня в навчанні за індивідуальною освітньою траєкторією.

7.   Забезпечення педагогічно обґрунтованого вибору форм, засобів і методів навчання та виховання учнів.

8.       Організація допрофільної  підготовки учнів, сприяння формуванню в них стійких професійних інтересів.

9.       Організація участі вихованців у фестивалях, творчих конкурсах, проектній, науково-дослідницькій діяльності.

10.  Підтримка дітей, які мають відхилення в поведінці.

11.  Організація роботи з батьками, залучення батьків до надання допомоги в розвитку учнів.

12.  Створення дружнього до дитини виховного середовища (згуртування колективу, включення вихованців у різні види соціальної практики, розвиток учнівського самоврядування).

13.  Налагодження зв’язків та залучення ресурсів партнерських організацій.

14.  Створення позитивного іміджу гуртка  (творчого об’єднання).

 

 

  ФУНКЦІЇ КЕРІВНИКА ГУРТКА (ТВОРЧОГО ОБ’ЄДНАННЯ)

 

 

Організаційна

Організація життєдіяльності дитячого колективу, індивідуальної роботи з вихованцями.

Дослідно-діагностична

Здійснення моніторингових досліджень розвитку особистості вихованців, дитячого колективу, навчально-виховного процесу.

Аналітична

Планування та організація навчально-виховної роботи на основі вивчення і врахування потреб, інтересів, переконань, ціннісних орієнтацій, мотивів, установок дитини, міжособистісних стосунків  у колективі.

Прогностично-проектна

Аналіз стану та тенденцій життєдіяльності творчого об’єднання, визначення цілей та завдань, шляхів та засобів її оптимізації, проектування, програмування та планування заходів з розвитку життєвої компетентності, життєстійкості та життєздатності вихованців.

Навчально-виховна

Проведення навчально-виховної роботи, передача знань, умінь і навичок життєтворчості, розвитку життєвої компетентності.

Корекційна

Виправлення в учнів негативних якостей та рис, асоціальних паттернів поведінки.

Профілактична

Попередження виникнення та поширення серед вихованців негативних соціальних явищ (тютюнопаління, алкоголізм, наркоманія, правопорушення, негативна підліткова субкультура тощо).

Інформаційна

Проведення інформаційно-освітньої роботи в дитячому колективі.

Представницька

Представлення інтересів творчого об’єднання в органах державно-громадського управління навчальним закладом.

Психотерапевтична

Попередження стресових ситуацій, конфліктів, створення, позитивного емоційно-комунікативного простору для вихованців.

Координаційна

Організація системи зовнішніх зв’язків творчого об’єднання, необхідних для його ефективної роботи. Координація діяльності співпраці з батьками, з партнерами.

Захисна

Захист прав, інтересів вихованців.